lørdag den 6. juli 2013

Hurtig smertelindring

For et par år siden syede jeg nogle varmepuder med hvedekerner til familien i  julegave. Jeg syede også et par stykker til mig selv, og har brugt dem meget. De er fantastiske til en øm skulder eller til at varme fødderne på en kold aften. Jeg elsker at man kan falde i søvn uden at tænke på at slukke ligesom almindelige varmepuder. 

I øjeblikket døjer jeg rigtig meget med min kæbe, musklerne er spændte og ømme, og jeg har svært ved at gabe særlig højt. Jeg fik den ide at varme måske ville hjælpe, men de varmepuder jeg havde var lige store nok. 

Jeg fandt resterne frem, havde heldigvis stadig kerner på lager, og fik syet mig 5 små varmepuder


Poserne skar jeg ud i 12x12 cm, og betrækket er lagt dobbelt. 


På overlockeren tog det næsten ingen tid, faktisk brugte jeg kun ca. en time inklusiv oprydning. 




Og de virker. Skønt med lidt varmt på en øm kæbe, selvom disse selvfølgelig ikke holder varme nær så længe som de store. Men så er det jo godt jeg har nogle stykker, for så kan man lokke manden til at varme en ny med jævne mellemrum :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar