tirsdag den 2. juli 2013

Ny hobby = Nye bøger

Der måtte et par nye bøger i hus, nu hvor der kom en ny hobby.

'

Jeg ville egentlig bare have strømpe-bogen, men når jeg nu var ved at bestille fra USA og skulle betale porto (og vente) kunne jeg lige så godt fylde lidt mere i kurven. Så jeg valgte "Respect the Spindle", som virkede som en must-have begynder bog. Jeg har allerede skimmet begge bøger, og de er fede! 

"Respect the Spindle" har alle de der små fif jeg godt kunne bruge at se på skrift, og det samler mange af de ting som jeg har læst, hørt og set rundt omkring, og det giver meget mere mening, når man får rammerne på plads. 

"The Twisted Sisters Sock Workbook" er fuld er gode ideer og farverige billeder. Den skal helt klart nærlæses mange gange de næste dage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar