søndag den 6. oktober 2013

Skråplan...

Det er selvfølgelig lidt et skråplan at købe mere garn, når man har reolen fyldt op, men den nye drengetrøje fra Geilsk kunne jeg ikke stå for, så jeg købte både opskrift og garn i fredags. 


Umiddelbart ser målene lidt bredde ud, så jeg retter nok til til undervejs ;-) men det er vist heller ikke den sværeste model at gøre det i. Jeg glæder mig til at få strikkepindene i det her garn. Geilsk uld/bomulds garn er virkelig dejligt at strikke i. 


Og når jeg nu var der, så røg der altså også 2 bundter garn fra Holst med hjem også. Det er Noble garnet (som mit halstørklæde i vævestrik også er strikket i), virkelig blødt og lækkert. Det folder sig flot ud efter vask, og den her lyse grå er da slet ikke til et stå for ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar