lørdag den 29. juni 2013

Hurtig post

Jeg er ret imponeret... Mandag aften fik jeg smidt nogle forskellige fibre i kurven, og allerede torsdag fik jeg at vide at de var sendt, der er varslet 5-10 dage på deres hjemmeside til pakning.
Igår dukkede der en pakkeseddel op i min postkasse..! Om jeg begriber hvordan en pakke fra England kan komme hertil på et døgn.

Skønt for mig, jeg nåde nemlig lige på posthuset i dag, inden vi fik huset fyldt op med gæster til fødselsdag :-)


Jeg ville gerne lære nogle andre fibre end lige merino at kende, så her er noget Shetlandsuld (alle 3 nederste pakker), noget Gotlænder (den grå øverst til højre), noget Corriedale (3 små i midten) og så lige noget farvet merino bare fordi ;-) Jeg huskede det som om jeg havde bestilt den lilla blanding, så jeg blev lidt overrasket, men det var rigtigt nok den blå/tyrkise blanding der røg i min kurv. Den lilla kan jo så komme med næste gang, for jeg er vist ikke færdig med at købe fibre.

Ialt 950 g uld til under 250 kr inkl porto. Det er lige til at overkomme ;-) der er jo rigtig mange timers underholdning i sådan en pakke...

Jeg har overvejet at farve den hvide shetlandsuld, men nu må vi se, jeg kunne nemlig også godt se et eller andet flot sjal i hvidt med lidt striber i brun og grå... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar