torsdag den 27. juni 2013

Lidt farve

Jeg fik noget merino uld af mor sidste weekend. Hun havde købt det engang til at filte af, men nu kunne jeg istedet få glæde af det :-) 
Jeg tog fat på den pink. Den farve kan man da ikke andet end at blive glad af. 


Endte med 35 gram på tenen denne gang, og har så tvundet det, igen med 2 tråde. Der blev 172 meter. 


Det er lige knap tørt, men billeder kan man ikke få for mange af. Der er noget dejligt lilla og rødt i bunken fra mor også, så hvis jeg kan få 35 gram af dem også, skulle der også kunne blive et sjal eller noget af dette garn. 

2 kommentarer:

  1. Hej Janne,

    Jeg er stadig DYBT imponeret over hvor flot en tråd du kan spinde, når jeg tænker på,at det ikke er ret lang tid siden, du stod med en håndten i hånden for første gang i Saltum!
    Dit merino er virkelig flot, og dét at du går ind og finder ud af hvilken tykkelse garn du vil ende op med er bare en ægte spinder´s tankegang.
    Tillykke med din nye hobby, forhåbentlig vil den berede dig ligeså megen glæde og entusiasme som hos mig....og alle de andre spindenørder.

    Jeg vil glæde mig til at følge dig hér på bloggen også :-)

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Jeg er super glad for at jeg fik mulighed for at prøve en håndten i Saltum, jeg havde ikke kastet mig ud i det her eventyr ellers ;-)

      Slet