tirsdag den 21. januar 2014

Færdigt babytæppe

Så blev det færdigt. Det lille babytæppe :-)





Garnet foldede sig flot ud i vask. Jeg har vasket det i maskinen på mit trofaste uldprogram.

OpskriftUmaro af Jared Flood
Færdig størrelse: 72x91 cm
Garn: 205 gram uld/bomuld fra Holst i farven Robins Egg
Pind: 5mm, mine nye Chiaogoo købt hos garnudsalg

Kanten flaner en smule, måske skulle det have været strukket længere ud imens det tørrede, men det synes jeg ikke var pænt. Mønstret er smukt og det færdige tæppe er lækkert, men kanten synes jeg tæller lidt ned. Jeg håber det ikke ses så meget når det skal pakkes om lækkermåsen vi forventer til Juni :-)

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med mønsteret. Super lækkert tæppe. Måske det er den opskrift jeg skal have fat i, skal igang med en barselsgave��
    Kabistrik.blogspot.com

    SvarSlet