tirsdag den 14. januar 2014

Umaro i baby størrelse

Jeg strikker på et Umaro tæppe i babystørrelse. Til lillebror :) 



I en lys tyrkis uld/bomuldsblanding fra Holst. Det er første gange jeg strikker i garnet, men jeg vovede pelsen og købte en hel spole :) jeg er bestemt ikke skuffet! Jeg strikker i 2 tråde på pind 5, og kan regne ud at jeg får brugt 230-240 gram. Og så er der jo stadig en halv spole tilbage... Mon ikke noget af det bliver en trøje til storebror, jeg har noget grønt, brunt og mørkt tyrkis det kan blandes med i nogle skønne striber :) 

Min strikkekurv er forresten fuld i øjeblikket, så der skal helst ikke tænkes på nye projekter lige nu. Jeg har gang i aaaalt for mange allerede: sokker til både storebror og lillebror, umaro-tæppet, grydelapper, et sjal til mig magen til det min mor fik (i andre farver), en hæklet giraf, et hæklet regnbue-babytæppe og 2-3 forsøgsting som jeg ikke lige ved hvordan ender.... Jeg må vist hellere holde fokus og få umaro her færdig ;) heldigvis går det tjept, jeg nærmer mig lige straks halvvejs, så jeg håber det kan vaskes og blokkes i weekenden. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar