lørdag den 17. august 2013

Glade farver


Kan man blive andet end glad når man ser disse farver? :-)



 Det lykkedes mig faktisk at spinde dem cirka som jeg gerne ville, selvom jeg var lidt tilbageholdende med at komme igang ;-)

Faktisk blev jeg så glad for resultatet efter første tenfuld at jeg fortsatte med nummer 2 med det samme. Jeg har ellers kun spundet én omgang af en fiber eller farve ad gangen, men denne gang er jeg fanget.



Løbelængden er omkring 460 m/100 gram, og det er tvundet 2-trådet. Håber jeg kan holde tykkelsen hele vejen igennem, men nu må vi se hvad evnerne rækker til :-) Smukt er det i hvert fald, så garnet skal nok blive brugt til noget når jeg er færdig. 

2 kommentarer:

  1. For hunne da.....Janne :-)
    Du sprøjter jo det ene lækre garn ud efter det andet B-)

    Jeg er målløs og har den dybeste respekt for din dygtighed og din flid :-)MEGET MEGET FLOT!

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :D
      Jeg er nu på 66 gram pink drøm, og har vist også fundet et mønster. Glæder mig meget til at strikke af eget håndspundet garn ;-)

      Slet