fredag den 30. august 2013

Grønt på rokken


Mit 3. forsøg på rokken blev denne portion fibre. De er ret filtede, så jeg var lidt nervøs for at gå igang. Men jeg fluffede det meget op før jeg startede, og det gik nogenlunde. 

Jeg delte først portionen i 2 på langs. Succes! Første gang jeg forsøger og jeg fik 25 gram i hver bunke. Derefter delte jeg den ene i 2 igen. Den første portion blev spundet som den var, og de to sidste blev spundet en efter en, men den modsatte vej i farverne, fordi jeg ville tvinde som jeg plejer fra samme bundt.


Alle 50 gram på en spole. 


Det blev lidt tykkere undervejs, men en gang tvinding gjorde underværker, og fordi jeg tvinder fra hver sin ende, endte det tykkeste jo sammen med det tyndeste og så blev det nogenlunde ens alligevel. 


Det er super blødt, og måske det ender som et par håndledsvarmere... Der er 50 gram og lige knap 200 meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar