mandag den 12. august 2013

Puder


Jeg har helt glemt at vise vores nye puder frem. Vi købte ny sofa, og jeg synes det krævede nogle nye puder også. 


De er syet i hør fra stof og stil, og lukket bagpå med trykknapper. Jeg havde lidt småtravlt så der kom ikke noget særligt pynt på. Min mand havde også et krav at de skulle være gode at ligge på! Så ikke noget med tussenusse pyntepuder ;-) Men lidt farve kan man jo altid smide på.

Da jeg så billedet slog det mig at vi stadig ikke har fået hængt noget op på den væg... det kunne være vi skulle tage os sammen. Vi har et par billeder i hovedet, vi gerne vil have forstørret og op, vi skal bare lige vælge. 

Og så bare lige lidt pral. Jeg hentede selv sofaen! I denne trailer! Og ja, jeg bakkede med den :D Det er kun 2. gang jeg overhovedet kører med trailer, så jeg er ret stolt. Men altså når nu manden arbejder sent og man har glædet sig til ny sofa ;-) så må man jo selv. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar