lørdag den 28. september 2013

Comfort zone

Mit første forsøg på et en-trådet garn fik mig til at droppe rok og fine nye håndene. Istedet blev min allerførste håndten fundet frem, velkendt og skøn. 


Jeg er vild med de lilla farver i det her bundt. Har et magen til i blå/turkise farver, så måske begge dele skal spindes og så strikkes sammen.


Inden vask. Heldigvis ikke så uhåndterligt som jeg havde frygtet, men jeg har også virkelig haft fokus på ikke at få for meget tvist i garnet.


Efter vask. Først i koldt, så varmt vand, og tilbage igen, så fik det nogle slag på badeværelses gulvet ;-) Det blev faktisk ret godt, synes jeg. Måske en snert for meget tvist, men et godt 1.forsøg 


Jeg er også ret glad for tykkelsen. Jeg har spundet tykkere end jeg plejer, fordi de her jo ikke skulle tvindes, og det var lidt en udfordring. Der er ca. 130 meter og 25 gram. Der er stadig 75 gram fibre, og mon ikke også de ender sådan her, stille og roligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar