lørdag den 28. september 2013

Grøn citron


De første 50 gram til mit citron sjal er færdige! Det virkede godt at lægge en lille prøve til side, så jeg kunne holde tykkelsen hele vejen igennem.

Det er spundet på rokken, og det tyndeste jeg har formået endnu. 315 meter blev det til, på de 50 gram. 

Jeg tror det går lidt tid inden jeg slår op til sjalet dog, jeg har et par andre projekter jeg gerne vil være færdige med først. Det ene er tæppet til min mand. Det syr jeg lidt på i ny og næ. Og så ligger der også lidt andet i kurven som tager min opmærksomhed. 

Det grønne garn her er jeg virkelig positivt overrasket over, jeg brød mig faktisk ikke om fibrene, synes de var for bleg-grønne, men garnet blev rigtig fint med alle de grønne nuancer blandet sammen. 

Da jeg spandt en pink drøm gik jeg efter at få så mange af de røde og pink nuancer frem som muligt, denne gang er jeg gået efter at blande farverne så meget som muligt. Jeg glæder mig til at se hvordan det ser ud strikket op.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar